Onder algemene tandheelkundige zorg worden alle tandheelkundige behandelingen verstaan. Algemene tandheelkundige zorg is het verzorgen en herstellen van uw gebit. Een tandarts, kaakchirurg, mondhygiënist of tandprotheticus kan tandheelkundige zorg verlenen. In bepaalde situaties komt u in aanmerking voor vergoeding van bijzondere tandheelkunde. Wanneer komt u voor een vergoeding in aanmerking? Neem hiervoor contact op met uw zorgverzekeraar. kijk hieronder voor de behandelingen.

Kiespijn

Kiespijn kan door verschillende problemen worden veroorzaakt. Een mondonderzoek kan helpen de oorzaak te achterhalen.

Wortelkanaalbehandelingen

Wij bieden de juiste behandeling aan voor een ontstoken wortelkanaal. Zo hoeft u zich geen zorgen meer te maken over uw mondgezondheid.

Afgebroken tand

Afgebroken tanden kunnen worden behandeld door cosmetische binding of porseleinrestauratie.

Tandvleesontsteking

Wij bieden een verscheidenheid aan parodontale behandelingen, aangepast aan uw specifieke gezondheidsbehoeften.

Ongelijke tanden

Wij bieden een ultra moderne oplossing voor het rechttrekken van uw tanden door onzichtbare beugels.

Holten en verval

Wij gebruiken moderne technologie om bederf in de vroegste stadia te detecteren en zo uw tanden te bewaren en te behouden.

Tandvlekken

Wij bieden een aantal whitening-procedures om uw tanden op te fleuren en u te voorzien van een glimlach.

Ontbrekende tanden

Wij kunnen uw glimlach herstellen, evenals uw spreek- en eetvermogen met geavanceerde protheses.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Er is bij ons de gelegenheid direct uw behandelingen af te rekenen. U kunt bij ons pinnen. Wij accepteren echter geen Creditcards/visacards of contant geld. Wanneer u gebruik maakt van de mogelijkheid om direct af te rekenen ontvangt u direct een nota. De niet directe afgerekende nota’s worden voor onze praktijk afgehandeld door Netpoint Factoring.